
Românii n-am mai avut răbdare să aștepte încălzirea vremii, ca să iasă cu „acte în regulă” din prizonieratul televiziunilor, și au evadat „în masă”. În acest martie capricios, toate marile televiziuni au înregistrat scăderi de audiență, respectând legea nescrisă a sezonalității (în martie scad natural ratingurile TV).
Pro TV, liderul pieței, a avut o medie de 895.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media, în pierdere cu 13.000 de persoane față de luna precedentă.
Antena 1 și-a conservat audiența generală la nivel național: 566.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), înregistrând o pierdere de doar 1.000 de persoane față de februarie.
Programele Kanal D au fost vizionate, în medie, de 540.000 de persoane pe minut (toată ziua), în scădere cu 7.000 de telespectatori față de februarie. Exatlon, programul-locomotivă al televiziunii turcești, nu a „prins viteză” în mediul rural.
Celelalte televiziuni din top 15 au suferit următoarele pierderi de audiență față de ferbruarie: România TV (scădere de 24.000 de telespectatori), Antena 3 (-33.000), Prima TV (-13.000), TVR 1 (-14.000), Pro 2 (-12.000), Antena Stars (-13.000), Realitatea TV (-4.000), TVR 2 (-15.000), Disney Junior (-18.000), B1TV (-9.000).
Național TV și Pro Cinema și-au păstrat audiențele generale din februarie, cu o medie de 133.000 de telespectatori pe minut, respectiv 78.000.