
Liderul topului investitorilor în publicitate radio, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2019, a fost firma Zdrovit, cu un buget de 13,5 milioane de euro (rate card) și 30.625 de spoturi difuzate, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de BRAT.
Pe următoarele locuri s-au plasat rețelele de magazine ALTEX, cu un buget de 4.414.406 milioane de euro (rate card), reprezentând 13.406 spoturi difuzate, și supermarketurile Kaufland, care au comandat 15.534 difuzări radio în valoare de 4.371.350 euro (rate card).
Bugetele au fost calculat pe baza tarifelor de publicitate (rate card) ale rețelelor de radio, fără să fie scăzute discounturile și gratuitățile acordate de radiodifuzori.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).