
Bugetul consumat de firmele farmaceutice și de sănătate în print, în intervalul 1 ianuarie – 30 iunie 2015, se situează la nivelul anului trecut, având o creștere de 1,8%.
Numărul de machete publicitare atrase din acest sector de activitate de către presa scrisă a fost de 4.165, în scădere cu 19,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În top 10 consumatori de publicitate în print se regăsesc cu precădere furnizori de servicii medicale și magazine de suplimenți alimentari.
Cel mai mare investitor a fost Neotek, o companie care comercializează Torser, un dispozitiv de protecție și echilibrare bioenergetică. Neotek a comandat 329 de machete publicitare în valoare brută de 1.539.600 euro (rate card). Campania pentru Torser constă în diverse advertoriale în care Oreste Teodorescu (vedeta TV) recomandă acest dispozitiv.
Citește și INVESTIȚIILE PUBLICITARE ÎN RADIO (semestrul I – 2015)!
În top 10 publicații cu cele mai mari bugete de publicitate atrase de la firmele de sănătate și farmaceutice se află două tabloide („Click!” și „Libertatea”), șase publicații pentru femei, revista „Forbes România” și ziarul „Evenimentul Zilei”.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).