FacebookTwitterLinkedIn

În a doua lună a toamnei, Pro TV și Antena 1 și-au consolidat audiențele generale și pozițiile în clasamentul celor mai urmărite televiziuni la nivel național. Războiul din Israel a generat o majorare importantă a audienței televiziunii Antena 3 CNN.

Pentru a doua lună consecutiv, Antena 1 a reușit să se poziționeze ca fiind televiziunea cu cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV (consumul pe telecomandă). A câștigat 55.430 de telespectatori comparativ cu luna septembrie, ajunând la un rating mediu de 445.180 de persoane pe minut, la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media.

Antena 1 și-a consolidat a doua treaptă a podiumului, în urma Pro TV, care a câștigat 37.360 de persoane față de septembrie. Ratingul Pro TV a atins la nivel național o medie de 531.190 de telespectatori pe minut (toată ziua).

A doua creștere de audiență este semnalată în dreptul televiziunii de știri Antena 3 CNN. Audiența televiziunii s-a majorat cu 41.190 de persoane față de luna septembrie. Războiul din Israel a crescut firesc audiența acestei televiziuni care a ajuns la o medie de 172.400 de persoane pe minut (toată ziua).

Totuși, Antena 3 CNN n-a crescut îndeajuns pentru a depăși România TV, care și-a păstrat a treia poziție în top, cu o medie de 192.620 de telespectatori pe minut (toată ziua). Mai mult, audiența România TV a scăzut ușor comparativ cu septembrie: – 4.970 de persoane.

O creștere notabilă a înregistrat Digi24: +17.380 de persoane față de septembrie. Dar cu un rating mediu de 69.170 de telespectatori pe minut, televiziunea grupului DIGI se află mult în urma România TV și Antena 3 CNN.

Alte televiziuni care au crescut în audiență față de septembrie: Kanal D (+13.490 telespectatori), Antena Stars (8.550), DigiSport 1 (1.510), Film Cafe (680), Prima TV (5.740), DIVA (4.790) și TVR 1 (940).

Televiziuni care au pierdut telespectatori față de septembrie: Happy Channel (-250), Realitatea Plus (-780) și Pro Cinema (-3.600).