FacebookTwitterLinkedIn

În luna mai, Pro TV, liderul pieței TV, a pierdut 22.000 de telespectatori în mediul urban, ajungând la o medie de 360.000 de orășeni pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media. Și-a păstrat fără emoții prima poziție în topul urban.

Antena 1 a suferit o scădere a audienței generale de 56.000 de persoane față de aprilie, cea mai mare de pe piața TV, dar și aceasta și-a conservat a doua poziție pe care o ocupă de multă vreme.

Kanal D și-a păstrat audiența din aprilie, având o medie de 189.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Pe locul 4 a urcat România TV, care a suferit o pierdere de doar 1.000 de telespectatori față de aprilie, spre deosebire de Antena 3 care a pierdut 38.000 de persoane, a doua scădere importantă a lunii mai.

Televiziunea de stat TVR 1 a atins o medie de 34.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.000 de persoane față de aprilie, aflându-se pe locul 11 în topul urban.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență în luna mai: Digi24 (scădere de 25.000 de persoane), Național TV (-5.000), Prima TV (-2.000), B1 TV (-10.000), TVR 2 (-3.000) și Realitatea Plus (-6.000).

Televiziunile care au câștigat telespectatori în luna mai sunt: DIVA (2.000), Happy Channel (1.000) și Nickelodeon (2.000).