FacebookTwitterLinkedIn

Veniturile din publicitate au fost și ele mai mari cu 35% față de 2016, la curs constant, ajungând la peste 28 de milioane de dolari în primele trei luni ale anului.

Creșterea din distribuție a fost pusă pe creșterea constantă a numărului de abonați la cablu și satelit, în vreme ce în publicitate creșterea are la bază parțial creșterea prețurilor și, pe de altă parte, stagnarea pieței în primele trei luni ale anului trecut.

Raportul companiei americane care deține Pro TV SRL mai notează că la 31 martie 2017 și la sfârșitul lunii decembrie 2016 existau datorii de recuperat de la clienți în valoare de 156,3 milioane de lei (aproximativ 36,7 milioane de dolari) și, respectiv, 105,7 milioane de lei (aproximativ 24,6 milioane de dolari), gestionate printr-un contract cu Global Funds IFN S.A.

Datoriile de la unii clienți (nespecificați, n.red.) din România vor putea astfel fi recuperate contra unei taxe de 4% și cu o dobândă de 6% pe an, calculată de la data scadenței contractelor și până la recuperarea efectivă a sumelor de la clienți de către Global Funds.